tirsdag den 14. juni 2011

DH-cup Fyn

3. afdeling af den danske dh-cup.

Tredje omgang af cuppen gik igen rigtig godt for 222cycles teamet. Et løb med god stemning, perfekt temperatur og regnen holdte sig heldigvis væk fra Fyn i år. Træningsdagen forløb fint med kun et par enkelte små styrt imellem. For mit eget vedkommende tog jeg det meget stille og roligt, da Fyn er min hjemmebane, så jeg kørte kun lige, hvad der var nødvendigt og fik trænet de små ændringer, som var kommet på sporet. Senere på dagen kom Sebastian også til Fyns land for lige at få kørt det hele på plads til cup dagen.

Om søndagen ankom vi til skoven et par timer før racet gik i gang. Der blev lagt hårdt ud fra morgenstunden, hvor Sebastian og jeg selv skiftedes til at ligge efter hinanden for lige at få presset hinanden lidt og få indøvet noget fart, inden cuppen gik i gang. Bjarke var også dukket op på dagen, og viste som altid kæmpe overskud ved at kører både op og ned. Han fik også en del nedkørsler, hvor han så ret hurtig ud, før racet, men desværre, da tiden talte, skred cyklen ud for ham i starten af sporet. Da jeg selv kørte gik det godt. Jeg kørte stort set fejlfrit i mit første gennemløb og fik 2. hurtigste tid. Den hurtigste var som sædvanlig Sebastian som, som altid kører et par sekunder hurtigere end os andre.
Andet gennemløb gik endnu bedre end det første. Vi alle 3 forbedrede vores tider og det resulterede i, at Seb vandt afdelingen, jeg blev nummer 2 og Bjarke blev nummer 10 (med styrt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar